Αρνούμαστε να πληρώσουμε εισιτήριο στα ΜΜΜ: ΠΩΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ

Αρνούμαστε να πληρώσουμε εισιτήριο στα ΜΜΜ: ΠΩΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ

 


Εάν ελεγκτής μας ζητήσει το εισιτήριο ή τα στοιχεία μας:

1. Αρνούμαστε να δώσουμε τα στοιχεία μας στον ελεγκτή.

Στοιχεία δίνουμε μόνο αν μας τα ζητήσει οποιοσδήποτε αστυνομικός (ακόμα και εκτός υπηρεσίας), πταισματοδίκης ή ειρηνοδίκης, που θα βρίσκεται ή θα έλθει στο λεωφορείο/τρένο.

2. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθήσουμε τον ελεγκτή οπουδήποτε.

Ούτε βέβαια οποιονδήποτε security.

Αν μας εξαναγκάσει να τον ακολουθήσουμε με τη βία, του κάνουμε μήνυση για παράνομη βία, εκβίαση και παράνομη κατακράτηση.

Καλούμε τότε εμείς την αστυνομία και απαιτούμε τη σύλληψή του.

Συγκρατούμε σε κάθε περίπτωση τα διακριτικά του (αριθμός στο καρτελάκι του).

Αν βιαζόμαστε να φύγουμε, συγκρατούμε τα διακριτικά του και του κάνουμε μήνυση αργότερα.

3. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να περιμένουμε την άφιξη της αστυνομίας.

4. Για μεγαλύτερη ταχύτητα στη λήξη του επεισοδίου, κατεβαίνουμε στην επόμενη στάση, χωρίς δισταγμό.

5. Η αστυνομία δεν μπορεί να μας συλλάβει (μόνο να πάρει τα στοιχεία μας) διότι το αδίκημα διώκεται κατ’ έγκληση.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχει υποβληθεί μήνυση από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρίας (όχι υπάλληλο) συγκεκριμένα για το δικό μας πρόσωπο (πράγμα αδύνατο).

6. Εάν ο οδηγός αρνείται να ανοίξει τις πόρτες (παγιδεύοντας έτσι και τους άλλους επιβάτες), του δηλώνουμε ότι διαπράττει παράνομη κατακράτηση και ότι θα τον μηνύσουμε (πράγμα που

κάνουμε εφόσον οδηγηθούμε τελικά στο τμήμα), απευθυνόμενοι ταυτόχρονα και τους συνεπιβάτες μας, εξηγώντας ότι αυτό που κάνει ο οδηγός και ο ελεγκτής είναι παράνομο και ότι όπως σε όλα

τα άλλα ζητήματα, η κυβέρνηση, μας τα παίρνει εκβιαστικά και τα δίνει σε εταιρίες και τράπεζες.

Με επίγνωση του δίκιου μας, κάνουμε συμμάχους τους συνεπιβάτες μας.

7. Εάν έλθουν οι αστυνομικοί, τους δίνουμε τα στοιχεία μας και απαιτούμε να συλλάβουν αμέσως, τον ελεγκτή ή και τον οδηγό, διότι μας κράτησαν παράνομα εντός του λεωφορείου (ή γραφείου ή

σταθμού κλπ), και ζητούμε να εφαρμόσουν την αυτόφωρη διαδικασία

και να οδηγηθούν οι υπαίτιοι, αμέσως στο αστυνομικό τμήμα.

8. Αστυνομικοί που αρνούνται να συλλάβουν τον ελεγκτή/ οδηγό κατόπιν της μήνυσής μας, διαπράττουν παράβαση καθήκοντος.

Μπορούμε να τους μηνύσουμε και να υποβάλουμε έγγραφη Αναφορά εναντίον τους στο ΑΤ., κοινοποιούμενη στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

9. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνούμε με τα τηλέφωνα των Επιτροπών Αγώνα του «Δεν πληρώνω», απ’ όπου δεχόμαστε τη βοήθεια συναγωνιστών και δικηγόρων μελών του κινήματος.

 

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

 

 


 

 

Σχόλιο από ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΣΙΟΥΝΕΛΟΣ on 5 Μαρτίου, 2011 18:36

ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΕΠΙΑΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 051 ΓΙΑ ΤΑ ΚΤΕΛ Κ ΜΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΠΡΟΣΤΙΜΟ,ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ Κ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑΝ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΦΥΛΛΟ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑΜΟΥ,ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΧΩ 20 ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ 72 ΕΥΡΩ ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΗΝ ΔΟΥ ΠΟΥ ΑΝΗΚΩ Κ ΑΝΤΙ ΓΙΑ 72 ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ 720 ΤΙ ΚΑΝΩ???

Απάντηση

Σχόλιο από ΣΥΝΤΑΞΗ on 7 Μαρτίου, 2011 19:19

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ. ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Απάντηση

Σχόλιο από Nikolaos V. on 26 Μαρτίου, 2015 12:52

Υπαρχει και μια ΑΛΛΗ ΜΕΘΟΔΟΣ την οποια ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ !!!

Μπορουμε να ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΤΗ…ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ….ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ «ΠΑΡΑΒΑΤΗ», να «ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ» με την εξης φραση: ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ, ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟΥ και η ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ, ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ!!!

 

 

Σχόλιο από erotisi on 10 Μαρτίου, 2011 19:12

Πρίν από 3 μήνες περίπου με πιάσανε σε λεωφορείο χωρίς να έχω εισιτήριο. Αφού έγινε ένας μικρός καβγάς, καθώς αρνήθηκα με έντονη λογομαχία να τους δώσω οποιοδήποτε στοιχείο σε ότι με αφορά και απαίτησα να κατέβω αμέσως από το λεωφορείο, και ενώ οι ελεγκτές με παρεμπόδισαν βάζοντας τα σώματά τους μπροστά μου, τους έδωσα τα στοιχεία της φοιτητικής μου κάρτας με τα οποία και μου κόψανε το πρόστιμο.

Επειδή ποτέ δεν πήγα να πληρώσω αυτό το πρόστιμο, θα ήθελα να μάθω ποιες κινήσεις μπορώ να κάνω.

1) Να μην ανησυχώ και να μην το πληρώσω;

2) Να παώ να το πληρώσω, και αν ναι υπάρχει περίπτωση το πρόστιμο να έχει αυξηθεί λόγω του περιορισμού των 20 ημερών;

3) Κάτι άλλο ίσως;

Απάντηση

Σχόλιο από ΣΥΝΤΑΞΗ on 10 Μαρτίου, 2011 23:32

ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ

Απάντηση

Σχόλιο από erotisi on 11 Μαρτίου, 2011 23:01

Ευχαριστώ για την απάντηση, αν και περίμενα κάτι σχετικό με το τι μπορώ να κάνω τώρα.

 

 

Σχόλιο από STAMATIS KYRIAKAKIS on 20 Μαρτίου, 2011 00:45

μιά ωραία πλάκα που μπορεί να κάνετε στον ελεκτή είναι να του ζητήσετε την εξουδιοδοτηση απο τον εκπρόσωπο της εταιρείας, που είναι ο Διαυθύνων σύμβουλος, ότι του έχει αντεθεί αυτή η δουλειά.Το καρτελάκι δεν αρκεί. Του λέμε ότι δεν είναι εξουσιοδοτηση, και μπορεί να είναι πλαστό. Θέλω το προτότυπο έγγραφο.

Μέχρι να γίνουν όλα αυτά φτάσατε στη στ΄ση. Κατεβήτε!!

Δεν έχουνε τέτοιο χαρτι, αρα τον παρακάμπτουμε. Αν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του

και το έχει, τότε ακολουθούμε τις υποδείξεις τις επιτροπής.

Απάντηση

Σχόλιο από λευτερης on 28 Μαρτίου, 2011 22:43

STAMATIS το εκανα, δουλευει…χααχαχα!τους ζητησα την εξουσιοδοτηση και δεν την ειχαν.μετα απο επιμονη μου για το χαρτι και ενω πηγε να με κατεβασει με το ζορι στη σταση(του ειπα

μη με ακουμπας και σταματησε!)κατεβηκαν αυτοι μονοι τους..

βλεπετε αμα ΞΕΡΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΟΥ δε σου λεει κανεις τιποτα

Απάντηση

Σχόλιο από λευτερης on 28 Μαρτίου, 2011 23:53

επισης οπως βλεπω εδω http://

www.karagiannislawfirm.gr/poiniko-

dikaio/109-2010-12-17-17-02-33 στα αρθρα 252,253 ο αστυνομικος δεν επιτρεπεται να δωσει τα στοιχεια μου στον ελεγκτη, για να κοψει προστιμο, αφου βλαπτει εμενα και τιμωρειται με τις ποινες που λεει..

ας απαντησουν οι επιτροπες καταλαβα καλα;

 

 

Σχόλιο από Dimitris on 23 Μαρτίου, 2012 05:58

Καλησπέρα. Είμαι άνεργος 22 ετών και καθημερινά παίρνω λεωφορείο για να πηγαίνω στα ραντεβού που κλείνω για δουλειές.

Δυστυχώς χτες ένας ελεγκτής χωρίς καν να έχει καρτελάκι μου έκοψε πρόστιμο ζητώντας μου ταυτότητα την οποία του έδωσα (πάλι δυστυχώς) και είπα μόνο που μένω. Δεν έχω καθόλου λεφτά

για να πληρώσω το πρόστιμο. Τί πρέπει να κάνω;

Απάντηση

Σχόλιο από ΣΥΝΤΑΞΗ on 23 Μαρτίου, 2012 19:36

Ξέρεις τι δεν έπρεπε να έχεις κάνει! Τώρα είναι αργά, αν δεν το πληρώσεις θα το στείλουν δημόσιο ταμείο/δεκαπλάσιο.

Βέβαια εαν δεν έχεις πώς να πληρώσεις; Μην απελπίζεσαι, δεν είσαι μόνος σου. Έλα σε επαφή με την λαική συνέλευση της περιοχής σου/ αγωνιζόμαστε να τους ανατρέψουμε.

Απάντηση

Σχόλιο από Βασιλικη on 27 Μαρτίου, 2012 20:29

Καλησπερα παιδια. αυτη τη βδομαδα με εγραψαν 2 φορες με τα τα μηχανηματα εισητηριων ελεγκες του μετρο. Εδωσα τα πραγματικα μου στοιχεια δυστηχως αλλα δεν εχω ΑΦΜ. Να πληρωσω το

προστιμο ή δεν μπορει να περασει το 10πλασιο στη φορολογικη μου δηλωση, αφου δεν κανω καν. Ευχαριστω.

Απάντηση

Σχόλιο από ΣΥΝΤΑΞΗ on 28 Μαρτίου, 2012 13:36

Εαν δεν έχεις ΑΦΜ δεν υπάρχεις φορολογικα΄…

 

 

 

 

Σχόλιο από Νίκος on 2 Ιανουαρίου, 2013 10:20

Καλή χρονιά,

Πρόπερσυ στον σταθμό μετρό σύνταγμα, με βρήκε ελεγχτής, αλλά δεν του έδειξα ταυτότητα. Αμέσως ήρθε αστυνόμος, στον οποίον την έδωσα (αλλιώς θα πηγαίναμε στο τμήμα για εξακρίβωση). Ο αστυνόμος έδωσε τα στοιχεία της ταυτότητάς μου (ονοματεπόνυμο, Αριθμό ταυτότητας), στον ελεγχτή της Μετρό ΑΕ. Δεν υπέγραψα το ροζ χαρτάκι.

Προχθές, ήρθε ταχυδρομικώς στο σπίτι μου (ενώ δεν είχαν διεύθυνση), απειλή ότι αν δεν πληρώσω το πρόστυμο στο ΣΤΑΣΥ ΑΕ, θα μεταφερθεί στην ΔΟΥ Ν.ΙΩΝΙΑΣ (όπου υποβάλλω δήλωση).

Ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί κάποια Ανώνυμη Εταιρία να πάρει με νόμιμο τρόπο τα στοιχεία μου από την αστυνομία, κι αν μπορεί να εισπράττει τα χρήματα των φορολογουμένων μέσω εφορίας. (αν ναί, θα ανοίξω κι εγώ μια ΑΕ και να εισπράττω χρήματα από τις ΔΟΥ…)

Μπορώ να κάνω ένσταση, και να πώ ότι τα στοιχεία μου τα έχουν με παράνομο τρόπο (πρόσφατα διαβάσαμε στις ειδήσεις 2 κρούσματα χάκερ που είχαν τα στοιχεία εκατομμυρίων ελλήνων), και δεν έχουν την υπογραφή μου;

Ευχαριστώ πολύ

Απάντηση

Σχόλιο από ΣΥΝΤΑΞΗ on 2 Ιανουαρίου, 2013 14:18

Το κράτος είναι μια ΑΕ…/οπότε μπορεί.

Απάντηση

Σχόλιο από Νίκος on 3 Ιανουαρίου, 2013 01:30

Να κάνω ένσταση; Δεν μπορούν να αποδείξουν ότι δεν πλήρωσα εισητήριο, το μόνο που έχουν είναι τα στοιχεία ταυτότητας που μπορουν πανεύκολα να τα εχουν βρεί από αλλού…


Σχόλιο από Μαρινα Σ. on 3 Φεβρουαρίου, 2013 15:51

καλησπερα. υπαρχει περιπτωση να επηρεασει το φοιτητικο επιδομα οταν το προστιμο εχει (μαλλον ) παει ηδη εφορια? εχω αφμ κ μηδενικη φορολογικη και το επιδομα αφορα τους γονεις μου. Εχω φρικαρει και μονο στη σκεψη…..

Απάντηση

Σχόλιο από ΣΥΝΤΑΞΗ on 4 Φεβρουαρίου, 2013 08:08

Αρχικά θα χρεωθεί στο ΑΦΜ σου /μετά τίποτα δεν είναι απίθανο όσο η σημερινή τροικα παραμένει στην εξουσία.

Απάντηση

Σχόλιο από Μαρινα Σ. on 4 Φεβρουαρίου, 2013 17:23

ευχαριστω για την αμεση απαντηση σας….και κατι τελευταιο. ξερετε αν ο δεκαπλασιασμος που λενε στην εφορια γινεται αμεσως? δηλαδη με το που θα βεβαιωθει στην

εφορια και θα χρεωθει στο αφμ , ας πουμε, τα 42 γινοται αμεσως 420 και απο τα 420 γινονται νεες προσαυξησεις? Καθε ποτε δηλαδη προσαυξανονται; και παλι ευχαριστω για το χρονο

σας!

Απάντηση

Σχόλιο από ΣΥΝΤΑΞΗ on 4 Φεβρουαρίου, 2013

19:38

θα σας έρθει ειδοποίηση πρώτα/ το επόμενο φορολογικό έτος η προσαύξηση/ σε κάθε περίπτωση

όμως ενημερωθείτε προσωπικά με επίσκεψη στην ΔΟΥ

Απάντηση

Σχόλιο από Νίκος on 5 Φεβρουαρίου,

2013 13:01

Μαρίνα, απ’όσο ξέρω το πρόστιμο δεν πήγε στην ΔΟΥ κανενός. Εμένα, 20 μήνες μετά το πρόστιμο (μόνο με ονοματεπώνυμο και ΑΤ), μου στείλαν απειλητική επιστολή (δεν ξέρω πως βρήκαν την διεύθυνση), ότι αν δεν πληρώσω θα πάει στην ΔΟΥ μου (ούτε αυτό ξέρω που την βρήκαν), αλλά αν το κάνουν θα είναι παράνομοι και το ξέρουν. Το ονοματεπώνυμο και την διεύθυνση μπορεί να την βρήκαν από οπουδήποτε αλλού. Μην ψαρώνεις.


Σχόλιο από Ζαχαρίας on 16 Μαρτίου, 2013 17:38

Γεια σας παιδιά.Είμαι 25 χρονών. Χτες με έπιασαν χωρίς εισιτήριο στο λεωφορείο 843 Πειραιά-Περάματος. Ήταν 3 ελεγκτές . Είπα πως αρνούμαι να χτυπήσω εισιτήριο.Ο 1ος που με πλησιασε μου πε πως αν πληρώσω εκείνη την ώρα το πρόστιμο θα έδινα τα μισά.Αρνήθηκα , όπως επίσης αρνήθηκα να δώσω την αστυνομική μου ταυτότητα ή τα στοιχεία μου αφού δεν ήταν αστυνομικοί.Λέγοντας πως θα κατέβω στην επόμενη στάση και δεν μπορεί κανείς να με εμποδίσει.


Ο 1ος ελεγκτής μπήκε μπροστά μου και μου φρακάρισε το δρόμο .Του πα πως θα έπρεπε να με αφήσει να περάσω και πως δεν έχει δικαίωμα να με κρατήσει γιατί αυτό είναι παράνομη

κατακράτηση όπως είχα διαβάσει παλαιότερα.Με ειρωνεύτηκε λέγοντάς μου πως δε γνωρίζω τους νόμους καλύτερα από εκείνον.Του πα πως θα του κάνω μήνυση.Παρ όλα αυτά συνέχισε να

μου φρακάρει το δρόμο και φώναξε το 2ο να ρθει και αυτός.Το ίδιο έκανε και εκείνος.Φρακάροντας το δρόμο μου για 2η φορά.Προσπάθησα να περάσω αλλά μου έλεγε να μην τον αγγίξω ,παριστάνοντας την ντουλάπα.Το μόνο που έκανα μετά από αυτό ήταν να χάσω την ψυχραιμία μου και φωνάζοντας πια , πως δεν έχουν το δικαίωμα να με κρατάνε παρά τη θέλησή μου.


Ούτε έβρυσα,ούτε έσπρωξα.Προσπάθησα απλώς να περάσω , όπως όταν περπατάμε.Αυτός εκεί ντουλάπα,λέγοντάς μου μην τον ακουμπήσω μιλώντας στον ασύρματο λέγοντας κέντρο στείλτε ένα

περιπολικό.Και ο άλλος από πίσω μου.Δεν μπορούσα πλέον να κάνω βήμα.

( Εν τω μεταξύ οι περισσότεροι επιβάτες ήταν εναντίον μου. Άκουσα μια γυναίκα να λέει το χουν κάνει σύστημα να μη χτυπάνε εισιτήριο. ) Με κατέβασαν μετά από 2 στάσεις μαζί με άλλα δύο κορίτσια που δεν είχαν χτυπήσει εισιτήριο.Ο ένας με κρατούσε για να μη φύγω όταν κατεβαίναμε από το λεωφορείο και οι άλλοι 2 δίπλα μου.


Λέγοντάς μου ξανά τα ίδια.Μου παν είναι δυνατόν να ξέρεις εσύ καλύτερα τους νόμους από μας ;

Πως τις περισσότερες φορές ένας από τους ελεγκτές είναι αστυνομικός.

Και πως παλαιότερα άλλος ένας είχε προσπαθήσει να περάσει από το 2ο που μου φρακάριζε το δρόμο και τον ξάπλωσε κάτω.

Και πως θα έπρεπε να ρθει περιπολικό να με μαζέψει και να μου βάλει χειροπέδα.

( Αυτά γιατί φώναζα πως δεν έχουν δικαίωμα να με κρατούν παρά τη θέλησή μου , από τη στιγμή που ο 1ος δε με άφηνε να περάσω , κατά τη γνώμη τους έκανα μαγκιές )

Τονίζω πως δεν έβρυσα , ούτε χαρακτήρισα κάποιον.Μόνο φώναξα όταν για 2η φορά μου φράκαραν το δρόμο.

Στο τέλος αυτός που με είχε εμποδίσει να φύγω τη 2η φορά ( που χε ξαπλώσει τον άλλον κάτω-όπως είπε ο συνεργάτης του, μου πε πως δεν ξεχνάει φάτσες και αν με ξανα πετύχει χωρίς εισιτήριο θα δω τι θα πάθω.

Συγγνώνη για το μεγάλο μήνυμα και ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Απάντηση

Σχόλιο από ΣΥΝΤΑΞΗ on 18 Μαρτίου, 2013 18:13

Καλά τα κατάφερες

Απάντηση

Σχόλιο από Νίκος on 20 Μαρτίου, 2013 01:10

Γειά σου Ζαχαρία

Καλά έκανες και φώναζες, για να έχεις μάρτυρες όλο το λεοφορίο για την παράνομη κατακράτησή σου.

Μπορούσες επίσης να ζητήσεις από τον οδηγό του λεωφορίου να ανοίξει τις πόρτες, γιατί αλλιώς θα είχε αυτός την ευθύνη της κατακράτησής σου.

Θα μπορούσες να έχεις καλέσει ΕΣΥ την αστυνομία για να συλληφθούν οι ελεγκτές. Αν οι αστυνόμοι δεν το κάνουν, διαπράτουν παράβαση καθήκοντως.

Μπράβο σου πάντως που την έβγαλες καθαρή.

Απάντηση

Σχόλιο από λαθρεπιβάτης για πάντα on 21 Μαρτίου,

2013 15:03

Μου φαίνεται σαν να μην έχει συνέχεια η ιστορία σου. Τελικά το περιπολικό δεν έφτασε ποτέ; Αφού σας κατέβασαν από το μέσο, γιατί συνέχισε να σε κρατάει αφού τελικά δε

σκόπευε να σε «γράψει»;

-Εγώ τελικά πήγα στη Μετσόβου να πληρώσω το πρόστιμο μέσα σε 4μέρες και πλήρωσα το μισό (δηλαδή 18ε). Πράγμα που δεν αναγράφεται πουθενά πάνω στο πρόστιμο,ούτε ο ελεγκτής με

ενημέρωσε. Βέβαια τα ΜΜΜ συνεχίζω να τα χρησιμοποιώ καθημερινά από τη μέρα που με «γράψανε» χωρίς να χτυπάωεισιτήριο

Απάντηση

Σχόλιο από Ζαχαρίας on 22 Μαρτίου, 2013

12:14

Γεια σου λαθρεπιβάτη για πάντα

Τα πρώτα λόγια του 1ου ελεγκτή που μου έκοψε το δρόμο ήταν » «Όταν φτάσουμε στο τέρμα θα

περιμένουμε το περιπολικό να σας παραλάβει » εμένα και τα 2 κορίτσια.

Ασφαλώς και σκόπευε να μας γράψει.Δεν πρόλαβε να ρωτήσει τις άλλες 2 για τα στοιχεία τους γιατί μου χε κλείσει ήδη το δρόμο.Απλώς έγινε μεγάλη αναταραχή οπότε κατεβήκαμε γιατί φώναζα ο ίδιος πως είναι παράνομο, 2-3 στάσεις από εκείνη τη στιγμή.

Όταν κατεβήκαμε από το λεωφορείο δε με κρατούσε.Τη στιγμή που κατεβαίναμε με κρατούσε από το μπράτσο.

Από τη στιγμή που κατεβήκαμε ευτυχώς ο 1ος τουλάχιστον σταμάτησε να το παίζει » μπάτσος «.

Και αυτοί συνέχισαν τα δικά τους.

Καθόμουν εκεί επειδή ήταν η στάση και ήθελα να πάρω το επόμενο λεωφορείο για τον Πειραιά.Τελικά το πήραν εκείνοι.

Δεν υπήρχε περίπτωση να είμαστε έξω από το λεωφορείο και να με κρατούσαν.

Απάντηση

Σχόλιο από Ζαχαρίας on 22 Μαρτίου, 2013 11:49

Καλημέρα Νίκο

Δυστυχώς τις λεπτομέρειες που αναφέρονται στη σελίδα δεν τις είχα διαβάσει.Τώρα πλέον τις έμαθα απ’έξω.

Ήξερα μόνο πως κανείς δεν έχει το δικαίωμα να με κρατήσει εκεί παρά τη θέλησή μου.

Σε ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή σου.

Τώρα σε ό,τι αφορά τους επιβάτες.Δεν τους άρεσε και πολύ που φώναζα πως δεν έχουν δικαίωμα να με κρατούν εκεί.

Κάθε άλλο.Υπήρξε και άλλο άτομο που έλεγε » να πάνε με τα πόδια» αμέσως μετά την

κυρία » το χουν κάνει σύστημα και δεν πληρώνουν «.

Ακόμα και τα κορίτσια που κατέβηκαν μαζί μου ( εκείνες που δεν είχαν χτυπήσει εισιτήριο , ) με κοιτούσαν σα να ήμουν εγώ ο παράλογος.

Σε ευχαριστώ και σένα για τις πληροφορίες ! Την επόμενη θα μαι πιο προετοιμασμένος.


Σχόλιο από Nor on 15 Ιουλίου, 2013 16:00

Καλησπέρα σας, διάβαζα τη σελίδα σας χθες πρώτη φορά, και κακώς που δεν σας είχα βρει νωρίτερα κι εγώ.

Είμαι άνεργη 2,5 χρόνια και έχω αντιμετωπίσει πολλές περιπτώσεις (και εγώ και πολλοί φίλοι μου) με τους ελέγχους.

Με σταμάτησαν μετρό Σύνταγμα 12 η ώρα το βράδυ! Είχα εισιτήριο των 1,20 -δεν το είχα ακυρώσει- επειδή μπήκα μόνο για 2 στάσεις μέσα στο μετρό (από Ομόνοια ως Σύνταγμα). Θα έπαιρνα λεωφορείο μετά. Ο ελεγκτής ήταν αυστηρός, λέγοντάς μου ότι δεν φεύγω, και ότι αν δεν του δώσω στοιχεία θα πάμε στο τμήμα για εξακρίβωση!

Εγώ πραγματικά δεν είχα μαζί μου τίποτα αποδεικτικό (αλλά και να είχα δεν θα το έδινα) και έψαχνα την τσάντα για να δει ότι έχω μόνο διάφορα πράγματα. Αυτός επέμενε όμως, να βρω φωτοτυπία, ή κάρτα ανάληψης να του δείξω (που να έχω? άνεργη είμαι!) ή οτιδήποτε άλλο, μέχρι και αν έχω ραντεβού με κάποιον εκεί κοντά ρώταγε για να επιβεβαιώσει εκείνος/η τα στοιχεία μου! Με ρώταγε συνεχώς σα να κάνει ανάκριση, αν είναι δυνατόν!

Έρχεται και ο αστυνομικός δίπλα (τους είχαν εκεί κοντά) και κάνει με ύφος «Τι συμβαίνει, έχουμε κάποιο πρόβλημα?», «Ναι η κοπέλα εδώ δεν έχει εισιτήριο, πρέπει να πάει για εξακρίβωση» Εγώ να λέω συνεχώς ότι τουλάχιστον έχω ένα εισιτήριο από μαζί μου και να με αφήσουν να φύγω, άνεργη είμαι, μου ζήτησε και τα μισά περίπου 40 ευρώ, μα λέω με δουλεύετε που να τα βρω?

Αισθάνθηκα πραγματικά σαν φυλακισμένη! Να θες να βγεις από την πόρτα σου έξω, και να νιώθεις τρομοκρατημένος να πας κάπου!

Μάλιστα τους είπα ότι δε νομίζω πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο να με πάνε στο τμήμα, και έλεγαν και οι 2 βεβαίως μπορεί να γίνει, είναι από το νόμο, διαβάστε το νόμο να μου λένε!

Επέμενε τόσο πολύ, αλλά επέμενα και εγώ, μόνο εγώ ξέρω τι έχω τραβήξει με τα λεφτά και που δεν βρίσκω δουλειά. Θα τους πληρώσω και από πάνω!???

Στο τέλος προχώρησε μαζί μου και με πήγε στα εκδοτήρια λέγοντάς μου να αγοράσω 1,4 εισιτήριο και να το ακυρώσω με τρόπο και ας φύγω!

(ενώ τόση ώρα μου έλεγε ότι δε μπορεί να κάνει τίποτα και θα πάμε για εξακρίβωση)

Εύχομαι ΠΑΝΤΑ να βρίσκουν τρόπο να ξεφεύγουν όσοι δεν έχουν λεφτά!

 

 

 

 

 

 

 

https://denplirono.wordpress.com 

 

 

 

 

theologos vasiliadis

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Προς Επιθεωρηση Εργασιας helpdesk@sepenet.gr

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΔΙΕΥΘΑΡΜΕΝΟΥ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥ

Καταγγελουμε την εβραικη ιδιωτικη εταιρεια φυλαξης SECURITY εβραικων συμφεροντων